Ekonominių žinių svarba nemažėja
„M Capital“ yra priklausoma draudimo bendrovės „Compensa Life“ gyvybės draudimo tarpininkė, savo klientams daugiausiai siūlanti investicinio gyvybės draudimo paslaugą. Be to, bendrovės vardu veikiantys sertifikuoti specialistai gyventojus konsultuoja būsto paskolų, investavimo, pensijų kaupimo, kitais finansų klausimais. „M Capital“ bendradarbiauja ir su kitomis Lietuvoje finansines paslaugas teikiančiomis įmonėmis, siekdama savo klientams atrinkti ir pasiūlyti tvarius finansinius įrankius.
I. Dobrovolskė pažymi, kad įmonės ir joje dirbančių konsultantų veiklos pagrindas kaip tik ir yra finansinis visuomenės švietimas ir juo grindžiamas paslaugų pardavimas. Kitaip tariant, „M Capital“ atstovai siekia ugdyti galimus pirkėjus, teikti jiems vertingos informacijos, įsigilinti į pirkėjo poreikius ir siūlyti juos geriausiai atitinkančias paslaugas.
Tokia strategija grindžiama idėja, kad gerai informuoti pirkėjai yra labiau linkę priimti tvarų ir asmeninius poreikius atitinkantį sprendimą. Tai patvirtino ir įmonės šiemet atlikto vidinio tyrimo rezultatai, atskleidę, kad tyrimą vykdę slaptieji pirkėjai jautėsi labiau užtikrinti bei patyrė mažesnį spaudimą. „M Capital“ tyrimas parodė, kad bendrovės konsultantai 91 proc. atvejų domisi kliento investavimo patirtimi, o 79 proc. atvejų – kliento poreikiais ir reikalavimais.
„Mintis kurti tokią bendrovę prieš bemaž 15 metų kilo pasauliui ir Lietuvai susidūrus su ekonomine krize. Ji, be kita ko, labai aiškiai priminė ekonomikos žinių ir finansinio raštingumo svarbą, ypač vidutines ir žemesnes pajamas gaunantiems žmonėms, kurie paprastai ir būna itin jautrūs įvairiems netikėtumams, svyravimams. „M Capital“ visada siekė padėti paprastiems, nuo atlyginimo iki atlyginimo gyvenantiems žmonėms, planuoti ir vykdyti namų ūkio biudžetą, atsidėti kaupimui, draudimui. Valdyti savo finansus, kad gyventojai būtų ir saugūs kokios nors nelaimės atveju, ir pasiruošę galimybėms investuoti, įsigyti būstą, o ilgainiui – pasirengę ramiai išeiti į pensiją“, – pasakoja I. Dobrovolskė.
Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad nuo 2009 m. ekonominės krizės laikų šalies visuomenės finansinis raštingumas gerokai išaugo. Žmonės ir patys vis labiau domisi būdais valdyti finansus, kaupti, investuoti, ir vis daugiau dėmesio šioms temoms skiria valstybė, joje veikiančios organizacijos ir įmonės.
Kita vertus, augant šalies ekonomikai ir kylant gyvenimo lygiui Lietuvoje, ekonominių žinių svarba nė kiek nemažėja. Priešingai – kuo daugiau pinigų uždirba gyventojai, tuo daugiau ir žinių reikia, kaip su tuo turtu elgtis, kaip jo neiššvaistyti.