Maisto technologijų kompanijos, dar vadinamos „foodtech“ daugeliui asocijuojasi su mėsos pakaitalais, tokiais kaip „Beyond Meat“, bet iš tiesų ši rinka yra žymiai platesnė ir apima absoliučiai visas įmones, kurios naudoja technologijas siekiant efektyvumo ir tvarumo kuriant, gaminant, pristatant ar pakuojant maistą. Šitas sektorius siekia prisitaikyti prie besikeičiančių tendencijų ir tenkinti vis reiklėjančių vartotojų poreikius, užtikrinti sveikesnius ir tvaresnius mitybos įpročius. Jame veikiančios kompanijos tampa ypač aktualios dėl vis daugiau pinigų turinčių ir tvarumui bei sveikai mitybai dėmesio skiriančių Gen Z atstovų – pasak maisto instituto, net 47 proc. Z kartos atstovų artimiausius kelerius metus ypač daug dėmesio skirs sveikai mitybai. Visgi galima matyti, kad tokios kompanijos kaip „Beyond Meat“ ar „Tattooed Chef“ yra praradusios didelę dalį savo vertės, tad daugeliui neaišku, ar tai tėra trumpalaikė mada, ar galbūt būtent dabar yra geriausias laikas investicijoms. Pabandykime tai apžvelgti.