COVID pandemija jau baigėsi net ir Kinijoje, o kelionės ir pramogos tampa vis įvairesnės, ilgesnės – gal dabar pats laikas investuoti į šią rinką? Kelionių ir laisvalaikio pramonė apima įvairius sektorius, įskaitant oro linijų bendroves, viešbučius, kurortus, kruizų linijas, kelionių agentūras ir pramogų bendroves. Šis sektorius vaidina svarbų vaidmenį pasaulio ekonomikoje: Vakarų pasaulyje pajamos ir toliau didėja, vartotojų poreikiai vis auga, o besivystančiose rinkose matome vis platesnę vidurinę klasę, kuri kaip niekad aktyviai renkasi ne prekes ir materialinius dalykus, bet patirtis. Visgi verta pažvelgti kiek giliau: kaip COVID pakeitė šią rinką? Ko vartotojai atsisakys pirmiausiai prasidėjus krizei? Ir kokias pramogas bei keliones apskritai renkasi žmonės? Pabandykime šiuos ir kitus dalykus apžvelgti.